• 1
  • 2
  • 3

Добре дошли!

МАРККОММ е агенция, специализирана в областта на маркетинга и предлага професионално обслужване в сферата на маркетинг мениджмънт, маркетингови комуникации, политически маркетинг, маркетингови и социологически изследвания

Маркетингови комуникации

      

Маркетинговите комуникации са основното звено, подпомагащо маркетинговия микс, и по конкретно в частта му промотиране. Комуникацията с Вашата аудитория е ефективният начин да представите фирмата, да бъдете разбрани, да имате добра репутация, да градите своя имидж и да създадете най-добрите условия за своето развитие  и печалба.

Различните комуникационни канали осигуряват контакт с Вашата целева група по различен начин. Всеки един от тях има своите достойнства и служи за различни цели. Заедно обаче те усилват своето въздействие. Интегрирането на маркетинговите комуникации позволява реализацията на множество бизнес цели като отправната точка е клиентът.

Интегрираните маркетингови комуникации включват PR, on-line PR, директен маркетинг, събитиен маркетинг, реклама, промоции, лични продажби и др. Комуникационните програми обединяват тези форми в различни комбинации и ги подчиняват на единна логика, съобразена с конкретен продукт, ситуация и аудитория. Т. е. те са неразривно свързани с маркетинговия микс, като старателно координират и взаимно съгласуват неговите елементи.

Ако желаете да обгърнете Вашите настоящи и бъдещи клиенти в последователна, напълно интегрирана мрежа от комуникации, която методично да ги тласка към покупка на Вашите продукти или услуги, доверете се на интегрираните маркетингови комуникации.

МАРККОММ за Вас:

Проучване и анализ на маркетинговите възможности
Разработване и планиране на комуникационни стратегии
Организация, реализация и контрол на комуникационните програми
Интегрирани маркетингови комуникации
PR
online PR
Директен маркетинг
Събитиен маркетинг
Реклама

Интегрирани маркетингови комуникации

Различните комуникационни канали осигуряват контакт с Вашата целева група по различен начин. Всеки един от тях има своите достойнства и служи за различни цели. Заедно обаче те усилват своето въздействие. Интегрирането на маркетинговите комуникации позволява реализацията на множество бизнес цели като отправната точка е клиентът. Интегрираните маркетингови комуникации включват връзки с обществеността (PR), online PR, директен маркетинг, събитиен маркетинг, реклама, промоции, лични продажби и др.

  • Реклама
  • PR
  • Онлайн PR
  • Директен маркетинг
  • Събитиен маркетинг
image Реклама

Реклама

МАРККОММ

за Вас:

Консултиране
Изготвяне на стратегия и план за рекламни дейности, организация, реализация и контрол
Дизайн на рекламни материали
Текстове и рекламни послания

Прочети още
image PR

Връзки с обществеността

МАРККОММ

за Вас:

Организиране на ефективни PR кампании
Публикации в медиите
Новини
Мероприятия
Пресконференции

Прочети още
image Онлайн PR

online PR

МАРККОММ

за Вас:

Online репутация - създаване, развитие и поддържане
Създаване, поддържане и актуализиране на профили в социалните мрежи
Уебсайтове - поддържане и оптимизация

Прочети още
image Директен маркетинг

Директен маркетинг

МАРККОММ

за Вас:

Класически ДМ кампании
ДМ кампании по e-mail

Прочети още
image Събитиен маркетинг

Събитиен маркетинг

МАРККОММ

за Вас:

Организиране на изложби, семинари, тематични партита, корпоративни събития и др.
Концепция на събитието: идея, сценарий, бюджет
Маркетинг на събитието: планиране, организация, медийно отразяване, реклама, PR, on-line PR

Прочети още